AD

Ρόμπερτ & Μπριτζέτ Ντάβιντσον | «Οι Έλληνες μας βοήθησαν, άνοιξαν τα σπίτια τους για εμάς»

Βρετανοί μίλησαν στο BBC για τον πύρινο εφιάλτη

Ένα ζευγάρι από τη Βόρεια Ιρλανδία που είχε πάει στη Ρόδο για διακοπές περιέγραψε την τρομακτική εμπειρία της εκκένωσης από το ξενοδοχείο τους που απειλούνταν από τη φωτιά. Η Bridget Davidson και ο σύζυγός της Robert διέφυγαν από τις φλόγες με τα πόδια.

«Ήταν πολύ τρομακτικό, νιώθαμε τη θερμότητα της φωτιάς πίσω μας», δήλωσαν στο BBC News NI. Είπαν ότι το προσωπικό του ξενοδοχείου τους έδωσε βρεγμένες πετσέτες με νερό καθώς μετακινούνταν έξω από το ξενοδοχείο. Σύμφωνα με αναφορές, περίπου 19.000 άνθρωποι απομακρύνθηκαν από τα καταλύματά τους από ξηράς και θάλασσας.

Ήταν πολύ τρομακτικό

Η κ. Davidson και ο σύζυγός της, είχαν ταξιδέψει στο Κιοτάρι της Ρόδου για τις πρώτες τους διακοπές μετά από τέσσερα χρόνια. «Το προσωπικό του ξενοδοχείου κατέβηκε με πετσέτες εμποτισμένες με νερό και μας είπε να τις φορέσουμε και να κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε στην ακτογραμμή, πράγμα που κάναμε», είπε για να συνεχίσει: «Ο καπνός άρχισε να φυσάει προς την κατεύθυνσή μας, καίγοντας τα μάτια και τον λαιμό μας».

vretanoi-1
Η Bridget και ο Robert Davidson ταξίδεψαν στη Ρόδο για τις πρώτες τους διακοπές μετά από τέσσερα χρόνια

Τελικά έφτασε ένα σκάφος για να μεταφέρει το ζευγάρι και άλλους τουρίστες σε ασφαλές μέρος, αλλά η ίδια είπε ότι γινόταν χαμός για να επιβιβαστούν στο σκάφος. «Ο καθένας για τον εαυτό του. Σε έσπρωχναν, σε έσπρωχναν», πρόσθεσε.

«Ένας πολύ καλός ιδιοκτήτης ξενοδοχείου μας λυπήθηκε όταν φτάσαμε με πλοίο σήμερα το πρωί και μας έδωσε ένα δωμάτιο – χωρίς καμία χρέωση. Οι ντόπιοι Έλληνες ήταν απολύτως καταπληκτικοί. Το μόνο που έχουμε είναι τα ρούχα με τα οποία φύγαμε και τα τηλέφωνα και τα διαβατήριά μας. Θα πετάξουμε για την πατρίδα μας την Τρίτη. Δεν έχουμε εισιτήρια, τα αφήσαμε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου».

Αξέχαστο ταξίδι του μέλιτος

Ο κ. Ruane και η σύζυγός του έφτασαν στη Ρόδο την Τρίτη από το Warrenpoint της κομητείας Down και επρόκειτο να μείνουν για μια εβδομάδα. Έφυγαν από το ξενοδοχείο τους το απόγευμα του Σαββάτου και βρέθηκαν σε μια παραλία μαζί με χιλιάδες άλλους. «Δεν είχαμε καμία απολύτως επικοινωνία από την Jet2 (τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα), από το ξενοδοχείο μας, τίποτα».

vretanoi-2
Ο Lee και η Rosaleen Ruane στο νησί της Ρόδου πριν ξεσπάσουν οι πυρκαγιές

«Είναι ένας μήνας του μέλιτος που δεν θα ξεχάσουμε, αυτό είναι σίγουρο», είπε το νιόπαντρο ζευγάρι.

Την Κυριακή, δήλωσε στο BBC News NI ότι απομακρύνθηκαν από την παραλία από Έλληνες στρατιώτες τις πρώτες πρωινές ώρες. «Η κατάσταση στην παραλία είχε γίνει αρκετά τρομακτική».

Τελικά μεταφέρθηκαν σε μια κοινοτική αίθουσα με στρώματα και κλινοσκεπάσματα στο πάνω μέρος του νησιού, μακριά από τις φωτιές, προτού βρεθεί ένα νέο ξενοδοχείο γι’ αυτούς το βράδυ της Κυριακής.

AD

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ

Μάτια Ερμητικά Κλειστά | Το κύκνειο άσμα του Stanley Kubrick

Στις 26 Ιουλίου 1928 γεννήθηκε ο μεγάλος Kubrick. 72 χρόνια αργότερα, όταν έκλεισε για πάντα τα μάτια του, όσοι αναλύουν τους συμβολισμούς της τελευταίας ταινίας αναρωτιούνται για το κατά πόσο ο θάνατος του ήταν συμπτωματικός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Εβίτα Περόν | Διεκδίκησα περισσότερα δικαιώματα για τις γυναίκες, επειδή ήξερα τί αναγκάζονται να υποφέρουν

Από νόθο παιδί και ταπεινωμένη στάρλετ σε Πρώτη Κυρία της Αργεντινής. Αγαπήθηκε και μισήθηκε με τόση φρενίτιδα που άγγιξε εν ζωή το μύθο. Έφυγε από τη ζωή στις 26 Ιουλίου του 1952.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Τζέρι Χολ & Μικ Τζάγκερ | Ο θυελλώδης έρωτας & η Αντζελίνα Τζολί- `πέτρα του σκανδάλου`

O αυθεντικός σταρ είναι γνωστό ότι ήταν ανέκαθεν ασυγκράτητος & ότι είχε πολλές ερωμένες… Υπήρξε όμως μία που τον προκαλούσε να την κυνηγάει… Με αφορμή τα 81 χρόνια από τη γέννησή του, στις 26 Ιουλίου του 1943, ας θυμηθούμε μια παλιά ιστορία…