Τρεις μαθήτριες ξυλοκόπησαν και βιντεοσκοπησαν  13χρονη

Τρεις μαθήτριες ξυλοκόπησαν και βιντεοσκοπησαν 13χρονη

Όλο και περισσότερα περιστατικά ανήλικης βίας που προκαλούν επεισόδια στα σχολεία της χώρας, όπως αποκαλύφθηκε στο Ηράκλειο όπου τρεις μαθήτριες Γυμνασίου μόλις 13 και 12 χρόνων φέρονται να ξυλοκόπησαν μια συμμαθήτριά τους και μάλιστα η μία απαθανάτισε τον ξυλοδαρμό με το κινητό της τηλέφωνο.

Όλο και περισσότερα περιστατικά ανήλικης βίας που προκαλούν επεισόδια στα σχολεία της χώρας, όπως αποκαλύφθηκε στο Ηράκλειο όπου τρεις μαθήτριες Γυμνασίου μόλις 13 και 12 χρόνων φέρονται να ξυλοκόπησαν μια συμμαθήτριά τους και μάλιστα η μία απαθανάτισε τον ξυλοδαρμό με το κινητό της τηλέφωνο.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Το νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας συνέβη το απόγευμα της Πέμπτης, μετά το τέλος σχολικής εκδρομής του Γυμνασίου στο πάρκο του “Ευκάλυπτου”, στην περιοχή Κομμένο Μπεντένι. Για άγνωστο λόγο, οι δυο ανήλικες μαθήτριες καυγάδισαν έντομα με την 13χρονη από το ίδιο σχολείο, την εξύβρισαν, την απείλησαν και την χτύπησαν με τα χέρια τους τραυματίζοντάς την, ενώ η μία 13χρονη τραβούσε βίντεο.

Η 13χρονη μαθήτρια και η μητέρα της κατήγγειλαν τον ξυλοδαρμό στο Α’ αστυνομικό τμήμα Ηρακλείου, άνδρες του οποίου συνέλαβαν τις τρεις ανήλικες δράστιδες και τις οδήγησαν στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ηρακλείου κατηγορούμενες για σωματικές βλάβες, απειλή, εξύβριση και παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Μαζί τους οδηγήθηκαν και τρεις γονείς στους οποίους ασκήθηκε δίωξη για παραμέληση της εποπτείας τους και, στη συνέχεια, αφέθηκαν όλοι ελεύθεροι με προφορική εντολή.