Η “δεύτερη φορά” Αριστερά είναι και ολίγον Ακροδεξιά ;

Η “δεύτερη φορά” Αριστερά είναι και ολίγον Ακροδεξιά ;

Η υπουργοποίηση του ομοφοβικού, αντισημίτη και ακροδεξιών τάσεων Δημήτρη Καμένου, ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων. Από την Κατερίνα Χαμαλέλη

Ψεκασμένες θεωρίες συνωμοσίας για την 11η Σεπτεμβρίου, αντισημιτισμός, ομοφοβία και απροκάλυπτη σύμπλευση με τη Χρυσή Αυγή έδειχναν τα tweetsτου Δημήτρη Καμμένου, στον προσωπικό του λογαριασμό στο κοινωνικό δίκτυο, Twitter.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Ζήσαμε να δούμε άλλη μία ξεφτίλα της δήθεν «αριστερής» κυβέρνησης. Ο Δημήτρης Καμμένος, ιδρυτικό μέλος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, υπουργοποιήθηκε. Στην Κουμουνδούρου αντιτάχθηκαν σε τυχόν υπουργοποίηση του Νίκου Νικολόπουλου-ναι εκείνου με την «Ευρώπη των π##σταριών»- αλλά διόρισαν έναν άνθρωπο με τις ίδιες απεχθείς απόψεις στο πόστο του υφυπουργού Υποδομών. Αναλυτικά, μας ενημέρωνε από τον λογαριασμό του @PORTAPORTA, πως οι Εβραίοι εργαζόμενοι στους Δίδυμους Πύργους είχαν ενημερωθεί από κάπου (;;;) και δεν εμφανίστηκε κανένας τους για δουλειά εκείνη την αποφράδα ημέρα, ακκιζόμενος συνέκρινε το Ολοκαύτωμα με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης  και φυσικά μας πληροφορούσε για τα κακά του Σιωνισμού. Φυσικά, δεν έλειψαν και οι κατηγορίες προς τον Αλέξη Τσίπρα για κρυφή σιωνιστική  agenda, όταν δεν τον κατηγορούσε πως είναι «χειρότερος από τον ΓΑΠ και εγκληματίας».

Εκτός από τους Εβραίους, δεν θα ξέφευγαν από τα νύχια της δεινής κοινωνικής κριτικής του και οι ομοφυλόφιλοι. Αναρωτιόταν για ποιον λόγο δεν επενέβαινε «δυναμικά»  η Χρυσή Αυγή στο «ξεφτιλισμένο» AthensPride (γκέι παρέιντ),  ζητούσε από χρήστες του Twitter«να βρουν μιαν αδερφή και να αγκαλιαστούν»- τονίζοντας πως τον ενοχλούν μόνο όταν πρόκειται να παντρευτούν και να υιοθετήσουν- και φυσικά, ήταν ενάντια στα «αλοδαπά»-ναι τόσο τέρας μορφώσεως και ορθογραφίας-«π@υστροδίκαια». Εκτός των άλλων είναι και εκδικητικός  ο νέος υφυπουργός μας. Στο τελευταίο του tweet, έκανε λόγο πως του κάνουν «μπόουλινγκ»-σιγά μην σου κάνουν και μπιλιάρδο-τα «σκουλήκια», οι χρήστες του  Twitter, όσοι δηλαδή δεν συμφωνούσαν με τις φωτισμένες εμπνεύσεις του. Δεν έλειψε όμως και η απειλή τους προς όλους αυτούς-θυμίζοντας τον τηλεοπτικό Χλαπάτσα «θα δείτε τι θα πάθετε»- πως θα τους βρει ως υπεύθυνος για τα δίκτυα πια…

Για κακή τύχη του κ. Καμμένου, «τα γραπτά μένουν» που λέει και το διάσημο λατινικό ρητό. Να του αναγνωρίσουμε πως προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, λέγοντας πως δεν είναι ομοφοβικός, ούτε αντισημίτης, πως  τουλάχιστον 15 άτομα χρησιμοποιούσαν το λογαριασμό του και επίσης ο λογαριασμός είχε παραβιαστεί. 

Ας πάρουμε την ακραία εκδοχή πως λέει αλήθεια και πως  τόσοι νοματαίοι χρησιμοποιούσαν το λογαριασμό του. Δεν έλεγχε καθόλου το περιεχόμενο των αναρτήσεων τους; Για πόσο χαζούς μας περνάει ο κύριος υφυπουργός;

Επίσης, δεν είναι τόσο εύκολο να παραβιαστεί το Twitter, και αν είχε παραβιαστεί, κανένας από τους 15 δεν το είχε καταλάβει; Τι λες βρε παιδί μου. Κοίτα να δεις ατυχία!

Επειδή δεν μασάμε όλοι μας σανό, το μόνο που μας μένει είναι να γίνουμε μάρτυρες στο πόσο ακόμα θα εκπέσει η «αριστερή» κυβέρνηση με την ακροδεξιά πατερίτσα…  

Σχετικά άρθρα