Ανήλικος έσπασε τα δόντια 12χρονου σε σχολείο στην Πάτρα

Ανήλικος έσπασε τα δόντια 12χρονου σε σχολείο στην Πάτρα

Μήνυση σε βάρος του διευθυντή και μίας καθηγήτριας Γυμνασίου της Πάτρας υπέβαλε χθες Τρίτη (3/10) μία μητέρα ενός 12χρονου λόγω επίθεσης που δέχθηκε ο ανήλικος γιος της από έναν συμμαθητή του λίγο πριν μπει στην αίθουσα διδασκαλίας.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, όλα συνέβησαν τη Δευτέρα (2/10), γύρω στις 12.30, όταν χτύπησε το κουδούνι του σχολείου για μάθημα. Το παιδί περίμενε να μπει στην αίθουσα και τότε ένας 14χρονος συμμαθητής του Ρομά τον έπιασε με λαβή από τον λαιμό (κεφαλοκλείδωμα) και τον πέταξε στο έδαφος με αποτέλεσμα να σπάσουν δύο δόντια του.

Για την υπόθεση σχηματίστηκε σχετική δικογραφία.