Φεύγει η Τσαπανίδου από το STAR; Το αινιγματικό «αντίο» της!
Με ένα αινιγματικό «αντίο» έριξε αυλαία για την εκπομπή της η επί χρόνια παρουσιάστρια Πόπη Τσαπανίδου.
Με ένα αινιγματικό «αντίο» έριξε αυλαία για την εκπομπή της η επί χρόνια παρουσιάστρια Πόπη Τσαπανίδου. Πιο συγκεκριμένα, η δημοφιλής δημοσιογράφος άφησε ερωτηματικά στον αέρα την ώρα που έκλεινε για το καλοκαίρι ( ; ) την εκπομπή της «Live U» στο STAR.
«Κλείνει ωραίος κύκλος στην εντεκαετία και πολύ σας ευχαριστώ. Θέλω να σας πω ότι περάσαμε 11 χρόνια μαζί και σας ευχαριστώ ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου για όλη αυτή την υπέροχη παρέα που κάναμε τόσα χρόνια ο ένας στον άλλον. Εσείς σε μένα κι εγώ σε σας. Νομίζω ότι μεγαλώσαμε μαζί, περάσαμε εύκολες καταστάσεις, δύσκολες καταστάσεις… Κλείνει ωραίος κύκλος στην εντεκαετία και πολύ σας ευχαριστώ! Μαζί ευχαριστώ και όλους τους ανθρώπους με τους οποίους έχω συνεργαστεί όλα αυτά τα χρόνια, πίσω από τις κάμερες σε όποιο πόστο κι αν ήμουνα. Να είσαστε καλά, καλό καλοκαίρι και να μην ξεχνάτε ότι στο τέλος το καλό θα νικήσει! Γεια σας! Καλό καλοκαίρι !…», εξέφρασε.
Πάντως, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια οριστική απόφαση από τους ιθύνοντες του καναλιού για το μέλλον της εκπομπής.
Δείτε το σχετικό βίντεο: