Γιατί τρέμουμε όταν κρυώνουμε;
Όλοι μας θα έχουμε παρατηρήσει πως όταν κάνει πολύ κρύο τρέμουμε. Τι είναι όμως τελικά αυτό που προκαλεί τα δόντια μας να τρίζουν κι όλο μας το σώμα να τρέμει;
Γιατί τρέμουμε στο κρύο;
Γιατί όμως παθαίνουμε τρέμουλο όταν πιάνει το κρύο; Πολύ απλά διότι το σώμα και ο οργανισμός έχει μια θερμοκρασία την οποία θεωρεί ιδανική. Κι αυτή είναι γύρω στους 37 βαθμούς Κελσίου. Όταν λοιπόν αυτή η θερμοκρασία πέφτει, το σώμα μας προσπαθεί να την ανεβάσει ξανά.
Με τη γρήγορη κίνηση των μυών μας, την οποία εμείς αντιλαμβανόμαστε είτε γιατί αρχίζουμε να τρέμουμε, είτε να τρίζουμε τα δόντια μας, χωρίς να μπορούμε να το σταματήσουμε. Ουσιαστικά είναι μια προσπάθεια του οργανισμού μας να ανακτήσει την παλιά του κατάσταση. Αυτό λοιπόν είναι μια μυϊκή αντίδραση η οποία θα σταματήσει μόνο όταν θα επανέλθει το σώμα στην ιδανική θερμοκρασία.