Ο Βασίλης Μπισμπίκης νιώθει «λίγος»
NDPPHOTO / NDP PHOTO

Ο Βασίλης Μπισμπίκης νιώθει «λίγος»

Ο ηθοποιός μίλησε για την αναγνωρισιμότητα, την προσωπική του ζωή και τη δύναμη που βρίσκει στη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή

Μία ιδιαίτερα συναισθηματική συνέντευξη παραχώρησε ο Βασίλης Μπισμπίκης στην εκπομπή «Faces», μιλώντας ανοιχτά για την αναγνωρισιμότητα, την καθημερινότητά του, αλλά και τη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή. Ο γνωστός ηθοποιός δεν έκρυψε πως η δημοσιότητα αποτελεί για εκείνον ένα «αναγκαίο κακό», ενώ εξήγησε ότι δεν σκοπεύει να αλλάξει τον αυθόρμητο χαρακτήρα του, παρά τα σχόλια που συχνά προκαλούν οι δημόσιες εμφανίσεις του.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Αναφερόμενος στη δημοσιότητα, ο Βασίλης Μπισμπίκης παραδέχτηκε ότι δεν την απολαμβάνει, καθώς, όπως είπε, περιορίζει σε έναν βαθμό την προσωπική του ελευθερία.

«Η αναγνωρισιμότητα δεν είναι το καλύτερό μου. Είναι αναγκαίο κακό. Είναι ένα κομμάτι ανελευθερίας»,

ανέφερε χαρακτηριστικά. Εξήγησε πως επιλέγει να ζει αυθόρμητα, χωρίς να σκέφτεται διαρκώς πώς θα σχολιαστούν οι κινήσεις του. «Εγώ κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι, ξεφτιλίζομαι, κάνω, ράνω και δεν αλλάζει αυτό μέχρι να πεθάνω. Δεν θέλω αποδοχή από όλους», είπε.

Το τροχαίο

Ο ηθοποιός φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι με τη συγκεκριμένη τοποθέτηση δεν αναφερόταν στο τροχαίο ατύχημα που είχε προκαλέσει στο παρελθόν. Όπως εξήγησε, εκείνο ήταν ένα λάθος για το οποίο ανέλαβε την ευθύνη και πλήρωσε τις συνέπειες: «Δεν μιλάω τώρα για το τρακάρισμα, που ήταν ένα ατύχημα, ένα λάθος που το πλήρωσα. Οποιοσδήποτε θα μπορούσε να το πάθει. Δεν υπήρχαν θύματα, μόνο υλικές ζημιές. Τελείωσε, έφυγε αυτό», σημείωσε.

«Δεν θα σταματήσουμε να είμαστε ο εαυτός μας»

Ο Βασίλης Μπισμπίκης αναφέρθηκε και στη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή, αποκαλύπτοντας ότι δεν έχουν συζητήσει ποτέ να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους στις δημόσιες εμφανίσεις τους. Όπως είπε, δεν θεωρεί πως πρέπει να κρύβουν τα συναισθήματά τους επειδή κάποιοι τους φωτογραφίζουν ή τους καταγράφουν με τα κινητά τους.

«Δεν έχουμε πει με τη Δέσποινα να είμαστε πιο σεμνοί. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα. Δεν θα σταματήσουμε να αισθανόμαστε και να είμαστε ο εαυτός μας επειδή οι άλλοι σηκώνουν ένα κινητό και ζουν μέσα από τις ζωές των άλλων», ανέφερε.

Η Δέσποινα Βανδή

Στο πιο προσωπικό κομμάτι της συνέντευξης, ο ηθοποιός μίλησε με ιδιαίτερη τρυφερότητα για τη σύντροφό του, αποκαλύπτοντας πως δίπλα της αισθάνεται αρκετά ασφαλής ώστε να εκφράζει ακόμα και τις πιο ευάλωτες πλευρές του.

Όπως εξομολογήθηκε, υπάρχουν στιγμές που νιώθει ανεπαρκής μέσα στην καθημερινότητα, όμως πλέον δεν φοβάται να το παραδεχτεί.

«Αγαπάω πάρα πολύ τη Δέσποινα που παλεύει και με τα ελαττώματά μου και είναι κοντά μου. Με αγαπάει και γι’ αυτά που δεν κάνω καλά. Πολλές φορές νιώθω λίγος μέσα στην καθημερινότητα και τώρα πια έχω τη δύναμη και της το λέω. Μου δίνει αυτή τη δυνατότητα, να είμαι αδύναμος», δήλωσε.

Μέσα από τις δηλώσεις του, ο Βασίλης Μπισμπίκης έδειξε πως έχει επιλέξει να αντιμετωπίζει τη δημόσια έκθεση με τους δικούς του όρους, χωρίς να επιδιώκει να ικανοποιήσει τις προσδοκίες όλων. Παρά τα σχόλια που κατά καιρούς προκαλεί η προσωπική του ζωή, ξεκαθαρίζει ότι προτεραιότητά του είναι να παραμένει αυθεντικός, ενώ στη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή φαίνεται πως έχει βρει έναν άνθρωπο που τον αποδέχεται χωρίς όρους, ακόμη και στις στιγμές που ο ίδιος αισθάνεται πιο ευάλωτος.

Σχετικά άρθρα