Ουγγαρία: Οι αρχές θα θέσουν σε λειτουργία «κινητά δικαστήρια» για τους παράνομους μετανάστες!
Οι αρχές της Ουγγαρίας θα θέσουν σε λειτουργία τα πρώτα κινητά δικαστήρια στα σύνορα με την Σερβία για να διώκουν μετανάστες που εισέρχονται παράνομα στην χώρα, την επόμενη εβδομάδα
“Τέτοια `κινητά δικαστήρια` θα περιλαμβάνουν δικαστές και εισαγγελείς. Θα διαθέτουν ειδικά αυτοκίνητα για να δικάζουν τους δράστες, να αποφεύγουμε να φέρνουμε τους παραβάτες προς τα ενδότερα της επικράτειας μας και να χάνουμε χρόνο, τα δικαστήρια θα πραγματοποιούνται κοντά στα σύνορα”, δήλωσε το Σάββατο μια πηγή από το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας, στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Spuntik.
Τα πρώτα δικαστήρια θα ξεκινήσουν να λειτουργούν κοντά στα χωριά Ρόζσκε και Ασοτχάλομ, κοντά στα σύνορα με την Σερβία.