Πρεμιέρα με τα πεθερικά για την Δέσποινα Βανδή

Πρεμιέρα με τα πεθερικά για την Δέσποινα Βανδή

Η Δέσποινα Βανδή έκανε πρεμιέρα μαζί με τον Γιώργο Σαμπάνη και τους Kings στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζονται.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Την Παρασκευή, η Δέσποινα Βανδή ανέβηκε στην πίστα και διασκέδασε το κοινό της με τις επιτυχίες της και την ανανεωμένη εμφάνισή της.

Ανάμεσα στο πλήθος που βρέθηκαν εκεί για να την απολαύσουν, ήταν και ο σύντροφός της Βασίλης Μπισμπίκης, καθώς και η κόρη της, Μελίνα Νικολαϊδη.

Ωστόσο, εκτός από αυτούς, στην πρεμιέρα ήταν παρόντες και οι γονείς του Βασίλη Μπισμπίκη, που επιθυμούσαν να απολαύσουν τη σύντροφο του γιου τους.

Η μητέρα και ο πατέρας του φωτογραφήθηκαν στο πλευρό του ηθοποιού με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη τους.

Δείτε φωτογραφίες:

AS2A0444_2