Το τελεσίγραφο της κυβέρνησης στην Όλγα Κεφαλογιάννη μετά το μπαϊράκι της!

Το τελεσίγραφο της κυβέρνησης στην Όλγα Κεφαλογιάννη μετά το μπαϊράκι της!

Ή σταματάς ή θα μείνεις εκτός ψηφοδελτίων ήταν το μήνυμα που έλαβε η Όλγα, «θα κατέβω για Δήμαρχος» απάντησε εκείνη!

Το δικό της μπαϊράκι, μου λένε, έχει σηκώσει η Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία κατά τις πληροφορίες φέρεται μεταξύ εκείνων που θα διεκδικήσουν την αρχηγία της ΝΔ στην μετά Κυριάκου εποχή!

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Η Όλγα λοιπόν, που εμφανίζεται ως ευαισθητοποιημένη σε θέματα Δημοκρατίας, δεν χάνει ευκαιρία που να μην «τα ρίχνει» στην κυβέρνηση για τα θέματα των υποκλοπών και ότι άλλο προκύψει στο δρόμο!

Μαθαίνω ότι από το κόμμα της έστειλαν τελεσίγραφο: ή σταματάς ή θα μείνεις εκτός ψηφοδελτίων!

Βεβαίως η Όλγα σιγά μην σταματήσει! Τώρα που χτίζει εσωτερική αντιπολιτευτική θέση με φόντο τις εκλογές του 2023! «Βγάλτε με και θα κατέβω για Δήμαρχος» απάντησε!

Έτσι μπήκαν τα «μεγάλα μέσα»! «Ρίξε τους τόνους» λέγεται ότι της διαμήνυσε πανίσχυρη επιχειρηματική οικογένεια!

Ωστόσο η Όλγα συνεχίζει …

Σχετικά άρθρα