Για ψώνια στο Golden Hall η Έφη Αχτσιόγλου
Πολύ κομψή και με ένα καμηλό παλτό η Έφη Αχτισόγλου έκανε τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια της
Πολύ κομψή και με ένα καμηλό παλτό η Έφη Αχτσιόγλου έκανε τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια της
Τα χριστουγεννιάτικα ψώνια της έκανε η Έφη Αχτσιόγλου στο γνωστό εμπορικό κέντρο των βορείων προαστίων, Golden Hall.
Απολαμβάνοντας το διάλειμμα από τις κοινοβουλευτικές υποχρεώσεις, η βουλευτής της Νέας Αριστεράς εθεάθη να κάνει τις αγορές της, φορώντας ένα καμηλό παλτό με ζώνη και μαύρο παντελόνι.