Η Δέσποινα Βανδή κι ο Γιώργος Σαμπάνης ξεκίνησαν τις εμφανίσεις τους για τη χειμερινή σεζόν.
Το μουσικό ντουέτο έκανε χθες πρεμιέρα σε ένα κατάμεστο μαγαζί, ξεσηκώνοντας το κοινό με τις επιτυχίες του.
Η Δέσποινα Βανδή επέλεξε ένα κατακόκκινο σύνολο, διά χειρός Σήλιας Κριθαριώτη και «μάγεψε» τους θαυμαστές της που βρέθηκαν εκεί για να την απολαύσουν επί σκηνής.