Πρεμιέρα στα κόκκινα:Φωτιά η Δέσποινα Βανδή

Πρεμιέρα στα κόκκινα:Φωτιά η Δέσποινα Βανδή

Το μουσικό ντουέτο έκανε χθες πρεμιέρα σε ένα κατάμεστο μαγαζί, ξεσηκώνοντας το κοινό με τις επιτυχίες του.

Η Δέσποινα Βανδή επέλεξε ένα κατακόκκινο σύνολο, διά χειρός Σήλιας Κριθαριώτη και «μάγεψε» τους θαυμαστές της που βρέθηκαν εκεί για να την απολαύσουν επί σκηνής.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google
Εκτός από τις δυνατές της ερμηνίες, είχε επίσης μια λαμπερή σκηνική παρουσία, που έκανε τους θαμώνες να την χειροκροτήσουν πολλές φορές.
Από δίπλα της φυσικά, δεν έλειπε για ακόμα μια φορά ο Βασίλης Μπισμπίκης, ο οποίος φροντίζει να είναι κοντά της σε κάθε βήμα της.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο: