Μαθητής στο Ρέθυμνο πήγε στον εισαγγελέα για 4 καθηγήτριες του σχολείου του – «Θύελλα» από τους ισχυρισμούς του

Μαθητής στο Ρέθυμνο πήγε στον εισαγγελέα για 4 καθηγήτριες του σχολείου του – «Θύελλα» από τους ισχυρισμούς του

Αναστάτωση στο Ρέθυμνο με τις 4 καθηγήτριες που έκαναν απεργία και τώρα να καλούνται να παρουσιαστούν σε αστυνομικό τμήμα. Ο μαθητής Λυκείου πήγε σε εισαγγελέα και έκανε καταγγελία…

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Η εκπαιδευτική κοινότητα στο Ρέθυμνο παραμένει ανάστατη και η ΕΛΜΕ καλεί σε συγκέντρωση συμπαράστασης για τις 4 καθηγήτριες, έξω από το αστυνομικό τμήμα που καλούνται να παρουσιαστούν. Αιτία για όλα αυτά η καταγγελία που έκανε μαθητής Λυκείου, επειδή οι γυναίκες έκαναν απεργία. Όπως είπε στον εισαγγελέα, οι εκπαιδευτικοί του στέρησαν το δικαίωμα στη γνώση. Η Εισαγγελία διαβίβασε την καταγγελία του μαθητή στο αστυνομικό τμήμα Ρεθύμνου και οι 4 καθηγήτριες κλήθηκαν για εξηγήσεις,

Όπως αναφέρει το neakriti.gr, η Εισαγγελία διαβίβασε την καταγγελία του μαθητή στο αστυνομικό τμήμα Ρεθύμνου, όπου κλήθηκαν οι τέσσερις καθηγήτριες να παραστούν. Το συγκεκριμένο περιστατικό δεν μπορεί παρά να προκαλέσει προβληματισμό, γύρω από την ευκολία με την οποία ένα ανήλικο παιδί, καταφέρεται τόσο έντονα κατά ενός συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος, όπως είναι το δικαίωμα στην απεργία.

Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου, απευθύνει προς όλους κάλεσμα συμπαράστασης στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που έχει ανακοινωθεί για την σήμερα Παρασκευή 6 Οκτωβρίου έξω από το αστυνομικό τμήμα Ρεθύμνου, όπου θα παρουσιαστούν οι τέσσερις καθηγήτριες.

«Κανείς δεν πήγε στην Εισαγγελία να καταγγείλει την πολιτική ηγεσία για τις χιλιάδες διδακτικές ώρες που χάνονται λόγω αδιοριστίας των εκπαιδευτικών αλλά τους ενόχλησε η συμμετοχή στην απεργία, που γίνεται και για την προάσπιση του δημόσιου και καθολικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Απευθυνόμαστε σε όλους τους συναδέλφους αλλά και την κοινωνία και τα σωματεία του Ρεθύμνου και λέμε: Η απόπειρα τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων δεν πρέπει να περάσει! Το δικαίωμα στην απεργία είναι ιερό και συνταγματικά κατοχυρωμένο» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση.