Ξυρίστηκε ο Λιάγκας, τιμήθηκε ο Κάλβος, υμνήθηκε ο Κολοκοτρώνης
«Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθέρια» - Κάλβος / «Ύψιστο αγαθό η ελευθερία, όποιο κι αν είναι το τίμημα» – Λιάγκας
Τελειώνει και αυτός ο Ιούνιος, μα οι σταρ της τηλεόρασης έχουν καθυστερήσει στις συμφωνίες τους με τα κανάλια. Και τι κρίμα που οι χλιδάτες, χιλοφωτογραφημένες, Ινσταγκραμικές, πολύμηνες διακοπές με τα πολυφορτωμένα SUV, τα γυαλιστερά τους σκάφη, τους Κυκλαδίτικους -απλησίαστούς για κοινούς θνητούς- προορισμούς και κάποιες εξωτικές αποδράσεις, ή αναβάλλονται ή θα γίνουν πληγωμένα αγχωμένες. Φυσικά και κατανοούμε το δράμα τους, χωρίς και να το συμμεριζόμαστε κιόλας κι άλλωστε τις υψηλές τους αμοιβές τις κατέκτησαν, τους τις έδωσαν και δεν τις έκλεψαν κιόλας. Μα οι καιροί αλλάζουν, οι εποχές έχουν άλλες απαιτήσεις και οι τηλεοπτικοί σταθμοί, που επιχειρήσεις εδώ στην Ελλάδα είναι και όχι το CBS, με 5 εκατομμύρια θεατές τη μέρα, επανεξετάζουν τα οικονομικά τους! Και όση συμπόνοια, έγνοια και ενδιαφέρον έχουμε αφορά στους εργαζομένους, τεχνικούς και καλλιτέχνες, αισθητικούς και κατασκευαστές, δημοσιογράφους και ρεπόρτερ.
Φυσικά και όλα είναι αλληλένδετα και θες και τον σταρ, που όσο να ναι, έχει και πιο πολλά να χάσει, αλλά να σέρνει τη γαλέρα. Τον τελευταίο καιρό, το λάβαρο της επανάστασης για τους εργαζόμενους του κλάδου, τους συνεργάτες του και βέβαια τον εαυτό του σηκώνει ψηλά, ο Γιώργος Λιάγκας, δίνοντας μάχες σε καναλικό Μανιάκι, ως άλλος Παπαφλέσσας, του οποίου μάλιστα είχε και τα μούσια, αφού όπως είχε πει, πριν κάνα δυο μήνες θα ξυριζόταν όταν έπαιρνε τις αποφάσεις του για το τηλεοπτικό του μέλλον! Και να, να τα βάζει με influencers, Instagrammers, Youtubers πως αυτοί φταίνε που χάνουν τη δουλειά του οι συνεργάτες του! Και να, να καλέι σε παλαϊκό αγώνα συναδέλφους του σταρ! Και να, να μετράει τις εβδομάδες και να προοικονομεί πως αυτός μπορεί να καθίσει σπίτι του την επόμενη χρονιά, πράγμα κακό για όλους μας, διότι θα μείνουμε χωρίς καθημερινό περιεχόμενο εκπομπές και σάιτ. Και ξαφνικά, τσούπ: Τετάρτη μεσοβδόμαδα, εμφανίστηκε με κόντρα ξούρα ο Λιάγκας!
Διαβάστε επίσης
Η πολυεπίπεδη σημειολογία ενός ξουρίσματος
Αρχίσανε οι αναλύσεις απ’ τις εκπομπές και οι αναπαραγωγές απ’ τα σάιτ. Τι συμβολίζει η κίνηση του ανδρός; Άραγε δείχνει πένθος και θλίψη όπως έκαναν οι αρχαίοι Έλληνες, που ξύριζαν ή έκοβαν τα γένια τους μόνο τότε; Ή αντίθετα έχει ακολουθουθει το σύγχρονο Κρητικό τυπικό και η το ξύρισμά είναι το τέλος του βαθιού πένθους και η επιστροφή στην κοινωνική κανονικότητα;Ή μήπως ισχύει πάντα η παραδοσιακή αλήθεια πως «στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό»; Έχει κάνει και μια ανάρτηση κάπου στα social media του ο κύριος Λιάγκας, που συνοδεύει με μια φωτογραφία του ΑΙ αλά Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, διότι «πολέμησε για την ελληνική τηλεόραση» όπως ακουω να αναλύεται. Θυμίζοντας τον κατακαημένο Ανδρεα Κάλβο με το «θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία» από την Ωδή Τετάρτη: «Εις Σάμον», σημειώνει ο τηλεοπτικός άνδρας πως «ύψιστο αγαθό η ελευθερία, όποιο κι αν είναι το τίμημα»! Στην δική μας περίπτωση το τίμημα είναι το ταμείο ανέργειας, αλλά η αλήθεια παραμένει σοφά διατυπωμένη. Τα τηλεοπτικά πάνελ και δη το αγαπημένο μας Breakfast at Star αναλύει πως «πως είναι μια ανάρτηση που, επειδή είναι μια περίοδος που αναμένουμε πράγματα από τον Γιώργο Λιάγκα για το τηλεοπτικό του μέλλον και για το τι θέλει να κάνει, για όλες αυτές τις συζητήσεις που έχουμε κάνει, μας ενδιαφέρει πολύ». Και αυτό μάλιστα, αλλά επίσης του πάει καλύτερα και ξυρισμένος, να παραδεχτούμε! Τέλος καταλήγουν στο πάνελ πως «έχει παρθεί η απόφαση, αυτό είναι ξεκάθαρο (και ξυρισμένο). Ποια είναι όμως αυτή η απόφαση, που έχει παρθεί, όταν μιλά για ελευθερία με όποιο τίμημα; Αυτή είναι η απορία». Και τόσο μαράζι που το έχουμε όλοι, λες και να δουλεύουμε στα λογιστήρια του ΑΝΤ1 και να πρεπει να ετοιμάσουμε τις νέες μισθοδοσίες, χτυπώντας υπερωρίες και διπλοβάρδιες πια!
… καλό Σεπτέμβρη
Εμείς πάντως, που και λόγος δεν μας πέφτει, λέμε πως ναι έκλεισε ο κ. Γιώργος Λιάγκας για την παρουσίαση της εκπομπής Το Πρωινό, έχοντας στο πλευρό του την αγαπημένη Φωτεινή Πετρογιάννη και τον Τάσο Τεργιάκη. Θρυλείται δε πως πρωτοκαθήμενη στο πλευρό του θα είναι πολύ γνωστή, ψηλή, λεπτή ξανθή -βέβαια- δημοσιογράφος, που έχει συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί του μετά δαφνών και επαίνων, η οποία είναι πολύ καλή στις συνεντεύξεις της και άνθρωπος με χιούμορ. Αυτά και με γεια το ξύρισμα…