H δυσαρέσκεια Καραμανλή μετά το «άδειασμα» από τους φίλους του για το σόου – επίθεση στην Κυβέρνηση
Αισθάνθηκε προδομένος λένε οι πληροφορίες γιατί τον «άδειασαν» εχθροί και φίλοι!
Εξεπλάγη, μου λένε, ο Κ. Καραμανλής ο γηραιότερος, ο επονομαζόμενος και «Βούδας» της Ραφήνας γιατί δεν στηρίχθηκε από ανθρώπους δικούς του, μετά την τοποθέτηση (κατά της κυβέρνησης Μητσοτάκη) στα Ανώγεια της Κρήτης και την επίθεση που δέχτηκε!
Αισθάνθηκε προδομένος, μου επισήμανε πολύ καλή πηγή μου, γιατί τον «άδειασαν» εχθροί και φίλοι!
Βεβαίως ο Βούδας της Ραφήνας λησμονεί ή του διαφεύγει ότι όταν μιλάει για «προδότες» της παράταξης θα πρέπει να κοιτάει στον καθρέφτη!
Γιατί χειρότερη προδοσία από τη «στήριξη» που παρείχε από τα τέλη του 2014 μέχρι και το 2019 στον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει υπάρξει για την κεντροδεξιά παράταξη!
Τον Πάκη, τον Μίμη και όλα τα «καλά παιδιά» που ενορχήστρωσαν σκευωρίες, με μηχανισμούς και παράκεντρα της Δικαιοσύνης δεν τους ξεχνάς εύκολα!