Γλυκά Νερά: «Έχω μετανιώσει», λέει ο Μπάμπης
Μετανιωμένος για την πράξη του δηλώνει ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, ο πιλότος που σκότωσε τη σύζυγό του, Καρολάιν, στο σπίτι τους, στα Γλυκά Νερά.
Ο συζυγοκτόνος μίλησε, μέσω του συνηγόρου του, στο MEGA, τονίζοντας πως «είμαι μετανιωμένος για την πράξη μου».
«Δεν θέλω να γίνεται καμία δικαστική διαμάχη για την επιμέλεια της Λυδίας. Με ενδιαφέρει το συμφέρον του παιδιού μου και η σωστή διαπαιδαγώγησή του», προσέθεσε.
Σημειώνεται πως σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δύο πλευρές συμφώνησαν η μικρή Λυδία να παραμείνει με τη γιαγιά Σούζαν και τον παππού Ντέιβιντ, εν αναμονή της οριστικής απόφασης για την επιμέλειά της τους επόμενους μήνες, ενώ θα παρακολουθείται και από παιδοψυχολόγους.