Περίπατο έκανε το Survivor απέναντι στον Ολυμπιακό
Το Survivor νίκησε και τον Ολυμπιακό! Από τον Γιώργο Βράτσο
Παρά την κρισιμότητα του αγώνα, δεδομένου ότι ήταν τελικός… ο
Ολυμπιακός όχι μόνο δεν πήρε το κύπελλο, δεν κατάφερε να σκοράρει ούτε
τηλεοπτικά και το Survivor έκανε άλλη μια φορά περίπατο!
Βεβαίως να σημειωθεί ότι ο τελικός, μεταδόθηκε εκτός απο την ΕΡΤ 2 και σε συνδρομητικό κανάλι.
Παρόλα αυτα οι τηλεθεατές προτίμησαν το reality επιβίωσης του ΣΚΑΙ που κατάφερε να φθάσει έως και 65%… ενώ το μπάσκετ στο κρατικό κανάλι έφθασε έως 40%.
Πηγή: enimerosi24.gr