Φαίη Σκορδά: Πώς αποχαιρέτησε το MEGA
Σε κλίμα συγκίνησης, η Φαίη αποχαιρέτισε τους τηλεθεατές και τους συνεργάτες της στην τελευταία εκπομπή του Buongiorno στο MEGA.
Με τους συνεργάτες τριγύρω της, η Φαίη Σκορδά αποχαιρέτισε το μεσημέρι της Παρασκευής τους τηλεθεατές του Buongiorno, ρίχνοντας την αυλαία της εκπομπής. Η Φαίη, αφού έδωσε τον λόγο σε όλα τα πρόσωπα της εκπομπής, κράτησε το δικό της κομμάτι-μονόλογο για τέλος.
«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται» ξεκίνησε να λέει η παρουσιάστρια για να συνεχίσει: «Κάθε σεζόν που τελειώνει, αποχαιρετούμε το κοινό. Εγώ θα ήθελα φέτος να ξεκινήσω από τους τηλεθεατές και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που επιλέξατε να μας βάλετε στο σπίτι σας και να κάνουμε παρέα».
Διαβάστε επίσης
Η Φαίη Σκορδά δεν παρέλειψε να απευθυνθεί και στους συνεργάτες της, μπροστά και πίσω από τις κάμερες: «Σας ευχαριστώ όλους εδώ έναν προς έναν ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν πάρα πολλές φορές, μπορεί και να ξανασυναντηθούμε. Ευχαριστώ πολύ το κανάλι μας και τον πρόεδρο για τη στήριξη, για την επιλογή που βρεθήκαμε εδώ να κάνουμε αυτή την εκπομπή. Ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Μαρινάκη για την πολύ όμορφη συνεργασία. Ευχαριστώ πάρα πολύ το Mega…
»Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα υπέροχο χαμόγελο, γιατί ξέρω πως όσοι μας παρακολουθείτε, περνάτε μια αίσθηση παρέας και ενημέρωσης από την εκπομπή. Εμείς, μέσα από την καρδιά μας, θέλουμε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι όλοι σας. Σας αγαπώ, γεια σας και χαρά σας».