Χωρίς πρόσβαση στο internet ο μισός πληθυσμός της Γης

Χωρίς πρόσβαση στο internet ο μισός πληθυσμός της Γης

Μπορεί να υπερηφανευόμαστε πως ζούμε σε μια εποχή άμεσης και παγκόσμιας επικοινωνίας. Φαίνεται όμως πως δεν έχουν όλοι την ίδια ευκαιρία σε αυτή....

Τα στοιχεία προέρχονται από την επίσημη έκθεση των Ηνωμένων Εθνών με τίτλο «The State of Broadband 2015: Broadband as a Foundation For Sustainable Development».

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Όπως αναφέρει η έκθεση, ο μισός πληθυσμός της Γης εξακολουθεί να μην έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ενώ η χρήση και στις ανεπτυγμένες χώρες μειώνεται.

Σύμφωνα με την έρευνα που έκαναν άνθρωποι του Broadband Commission for Digital Development, μόνο το 43% του πληθυσμού της Γης έχει πρόσβαση στο Internet. Αυτό αφήνει ένα 57% χωρίς τη δυνατότητα να εκμεταλλευτούν ισότιμα τα οφέλη του διαδικτύου και της άμεσης, παγκόσμιας επικοινωνίας. Τι φταίει; Η κύρια αιτία είναι το γεγονός πως μόνο το 5% από τις 7.100 γλώσσες του κόσμου εκπροσωπούνται σήμερα διαδικτυακά.

Ένα ακόμα πρόβλημα που μένει να λυθεί στην πρόσβαση internet είναι και η ανισότητα ανάμεσα στα δυο φύλα. Παρά το γεγονός πως στον κυβερνοχώρο προωθούνται τα δικαιώματα των γυναικών, από τα στοιχεία φάνηκε πως στις ανεπτυγμένες χώρες οι γυναίκες έχουν 25% λιγότερη πρόσβαση στο διαδίκτυο από τους άντρες.

Τα Ηνωμένα  Έθνη πάντως σκοπεύουν να φτάσουν το διαδίκτυο στο 60% του παγκόσμιου πληθυσμού μέχρι το 2020.

Σχετικά άρθρα