To Facebook σχολιάζει το Debate Τσίπρα-Μεϊμαράκη
Απ` ότι φαίνεται έγινε κάποιο Debate σήμερα ανάμεσα στον Τσίπρα και τον Μεϊμαράκη
Clair Doreen Tsournos : Τελικά ποίος είναι πιο ψηλός ? Λολ
Alkmini Papadopoulou : Πάντως αυτό το πρόβλημα με το ύψος το έχω κι εγώ. Έρχονται οι φίλες και οι γνωστές μου, όταν δεν φορώ ή φορώ κοντύτερα τακούνια και στέκονται δίπλα μου για να φαίνονται ψηλότερες. Douze points στον Vangel.
Gina Moscholiou : “…τον Αντώνη Σροιτερ, την Ολγα Τρέμη, τη Σια Κοσιώνη, τον Μακη ΤΟΝ Γιομπαζολιά…”. Πασοκική σύνταξη.
Ο Kyriacos Antoniades : Ολη χώρα είναι μπλέ !! Μπράβο Βαγγέλη…πολύ σωστα τα λές, προχώρα σύντομα θα σε θέλη ολη η χώρα…Ολη η χώρα θα είναι μπλέ !!
Giorgos H. Panopoulos : Όσο θυμωμένος κι αν είσαι με τον Τσίπρα, όταν η εναλλακτική είναι ο Μειμαράκης συνέρχεσαι απότομα – σα να τρως μπουγέλο με παγάκια
Hara Niagkos : Τεράστιος ο Μεϊμαράκης αποψε.
Andreas Loukakos : Γιατί γελάμε; Είναι αστείος ο Μεϊμαράκης δλδ έχει χιούμορ; Ή είναι αστείο που υποψήφιος πρωθυπουργός είναι τύπου έλα μανούλα μου κλάσε μου τα αρχίδια; Ή εδώ που φτάσαμε δε γαμιέται ας γελάσουμε και λίγο; Χαχα βαγγέλας. Βερι φάνι ρε, πολύ αστείο που μπορεί να έχουμε κάφρο πρωθυπουργό
Evi Koradi :
Ολοι οι δημοσιογράφοι του debate σήμερα το βράδυ, κατώτεροι των περιστάσεων. Ιδίως στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής δεν είχαν να πουν τίποτε άλλο εκτός από τα οικονομικά;;;Ελεος, δεν έχουμε κανένα θέμα με τα Σκόπια; κανένα με την Τουρκία;
Dousaki Marina Dousaki : politika aniparktos……….!
debate k autos metraei pontous…….
Alexandros Papadodemas : 2 ανεπαρκείς ηλίθιοι που θα συνεργαστούν κατόπιν εκλογών, “εκπέμπουν” για το ύφος και την ζωηρότητα της “τηλεμαχίας”…, και καμία κουβέντα για την ουσία (ταμπακιέρα)…
Sakis Sarasidis : Η μάχη του ύψους !τελικα το ρετιρέ παντα θα ειναι ξενοικιαστο
Athena Matisse : Κανανε και λιγη πλακα μεταξυ τους, τι να λεει?Μονο που αυτο που μας κσνουν δεν εχει καθολου πλακα.
Eleni Paxinou : O Βαγγέλας πόθες εξήγαγε το συμπέρασμα ότι θα υπερψηφιστεί;Νομίζει ότι έσκισε χασέδες απόψε;Αυτό λέγεται αξιοσημείωτη επαφή με την πραγματικότητα.
Γιώργος Δεβελεκος : Δηλαδή, Βαγγέλη, αν είχαμε debate με τον Σόιμπλε τι θα έπρεπε να κάνει ο σκηνοθέτης;
Nikos Makridakis : Ποιός Χάρυ Πότερ ποιός Karate Kid…!!!
Ο τύπος αυτός είναι ο μεγαλύτερος ever… Fake Baby Facer της Ιστορίας
Ολοι οι δημοσιογράφοι του debate σήμερα το βράδυ, κατώτεροι των περιστάσεων. Ιδίως στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής δεν είχαν να πουν τίποτε άλλο εκτός από τα οικονομικά;;;Ελεος, δεν έχουμε κανένα θέμα με τα Σκόπια; κανένα με την Τουρκία;
Dousaki Marina Dousaki : politika aniparktos……….! debate k autos metraei pontous…….
Alexandros Papadodemas : 2 ανεπαρκείς ηλίθιοι που θα συνεργαστούν κατόπιν εκλογών, “εκπέμπουν” για το ύφος και την ζωηρότητα της “τηλεμαχίας”…, και καμία κουβέντα για την ουσία (ταμπακιέρα)…
Sakis Sarasidis : Η μάχη του ύψους !τελικα το ρετιρέ παντα θα ειναι ξενοικιαστο
Athena Matisse : Κανανε και λιγη πλακα μεταξυ τους, τι να λεει?Μονο που αυτο που μας κσνουν δεν εχει καθολου πλακα.
Eleni Paxinou : O Βαγγέλας πόθες εξήγαγε το συμπέρασμα ότι θα υπερψηφιστεί;Νομίζει ότι έσκισε χασέδες απόψε;Αυτό λέγεται αξιοσημείωτη επαφή με την πραγματικότητα.
Γιώργος Δεβελεκος : Δηλαδή, Βαγγέλη, αν είχαμε debate με τον Σόιμπλε τι θα έπρεπε να κάνει ο σκηνοθέτης;
Nikos Makridakis : Ποιός Χάρυ Πότερ ποιός Karate Kid…!!! Ο τύπος αυτός είναι ο μεγαλύτερος ever… Fake Baby Facer της Ιστορίας
Melina Vatinel : Αυτος ο Χαριτος αμα του βαλεις μυτερα δοντια και κάπα, είναι ίδιος ο κόμης Δράκουλας. (Έχει και μια απόχρωση εκρού.)
Aphrodite Papa : Αλέκσης απόψε δίνει γκουρμέ διαστάσεις στο ΣΑΝΟ. Πάμε για Μichelin!
Ιωτα Ομηρου : Και ψευτρακος και πονηρουλης και κοντορεβυθουλης. Περιμενω τον Χαρουμενο να απαντησει: ζηλειααα, ψωρααα…
Η Maria Perdikea : Καποτε λεγαμε οτι ημασταν βαλκανια, σε λιγο θα γινουμε οι βασιλεις του 3ου κοσμου. Ευχαριστω δεν θα παρω…one way ticket
Eirini Katsara : -“Ψηλε ξυρίσου, μιλάς και θα φας το μουστάκι σου”.. -“πάμε έξω ρε ναουμ. Σε μακεροσο”
Giorgos Tsangaris : Η ΕΡΤ έκανε προσπάθειες να κοντύνει τον Μειμαράκη άλλα απέτυχαν γιατί ο Βαγγέλας τους ψυλλιάστηκε..
Rena Kouvelioti : Τι μερα κ αυτη … Κ πεζοδρόμιο έξω απο την ΕΡΤ κ κρυωμένη κ ο σκηνοθέτης να μη με βγάζει ψηλή κ όμορφη ;;;; Είμαι να σκάσω
Dimitris Recouniotis : Μιλάει για μάχες ο ακάματος….ας του πει κάποιος επιτέλους οτι για να δωσεις μάχες πρεπει να εισαι άρτια εκπαιδευμένος κ εξοπλισμένος πρεπει να εχεις Α κ Β σχέδιο κ κυρίως πρεπει να εισαι έτοιμος να υποχωρήσεις όταν βλεπεις οτι δεν εχεις ελπίδα ούτως ώστε να ανα συνταχθείς κ να ξανα πολεμήσεις! Δεν πας γιούρια κ οτι γινει! Άντε κουκλίτσα μου σπίτι σου
Kontogiannis Nikolaos : Σαν συνάντηση γαμπρού κ πεθερού με νύφη την Ελλάδα το σημερινό…περιμενω την αδερφη του Κωνσταντάρα με το δίσκο να φέρει τα ουζάκια…
Σταυρούλα Παπαγεωργίου : Ειναι φοβερη η τεχνη του να μην απαντας απολυτως τιποτα.!!!!!
Χριστίνα Κατρή : Η γενικότερη εντύπωσή μου απόψε είναι η έκδηλη τάση του Μεϊμαράκη να κρατήσει τους “σκληρούς” του Σαμαρά απομακρύνοντας με τα όσα είπε τους “κεντρώους”. Δέσμιος της ακροδεξιάς ρητορικής που βούλιαξε τον Σαμαρά. Λάθος τακτική.
Alexandra Charitatou : τι είπε τώρα? καινοφανές ή κενοφανές? Και τι εννοούσε? Ξέρει?
Veni Mouzakiari : Ένας καθόλου χαρισματικός Πάνος Χαρίτος.
Elena Milioti : Όλοι εσείς που παρακολουθάτε ντιμπέιτ να ξέρετε δε σας ζουλεύω ποσώς. Είμαι αφοσιωμενη με τα μούτρα στην “Κλέα” μου. Ναι, της τετραλογίας για τους μυημένους. Καληνύχτες.
Χαρά Χούλια : ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ ΠΑΤΑ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΚΑΤΑΠΑΚΤΗ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ! ΑΝΤΕ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΚΑΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ!
Βαρβαρα Ρόζα : Εεεεε οκ!!!!!Πονάει το μυαλό μου!!!! Άκου διαπραγματευθήκατε ματώσατε και δικαιωθήκατε!!!! Ματώσανε τα αυτάκια μου! Και σιγουρα με τη “διαπραγμάτευση” σας θα ματώνει για πολλα χρονια ο ελληνικός λαός!!!Οχι άλλη διαπραγμάτευση Αλέξη! Άστο!! Δε το χεις…..Να καθησεις να συνεργαστείς να εφαρμόσεις και να δουλέψεις για τη χωρα σου! Τελος με τα παιχνίδια στη πλάτη μας! Τελος ομως!!!
Πέρσα Μπολίκα Σαμαρά : Βλέπω την Τρεμη, που είναι μεγααααααλυτερη μου, με τσίτα το δέρμα και δεν αντέχω…. Αύριο θα πάω και θα βαρεσω τον πλαστικό μου……
Γιώργος Δεβελεκος : Έπρεπε να περάσουν δύο #ERTdebate2015 και να φτάσουμε στην τελευταία ερώτηση για να ειπωθεί κάτι για την ανεργία. Κι αυτό γενικό. Ας είναι. Στις απαντήσεις των δυο για την ανεργία κλάσεις ανώτερος ο Βαγγελης και πολυ πιο συγκεκριμένος