Δήμητρα Βαμβακούση ανυπομονεί να δει τον Γιώργο Αγγελόπουλο σε ρόλο μπαμπά
Η Δήμητρα Βαμβακούση έκανε δηλώσεις και μίλησε για τον Γιώργο Αγγελόπουλο, αλλά και την εγκυμοσύνη της.
Η Δήμητρα Βαμβακούση έκανε δηλώσεις και μίλησε για τον Γιώργο Αγγελόπουλο, αλλά και την εγκυμοσύνη της.
Η πρώην παίκτρια του Survivor ανέφερε: «Ανυπομονώ να δω τον Γιώργο μπαμπά, για εμένα είναι κάτι πολύ πρωτόγνωρο».
Τέλος, μίλησε για τον γάμο τους, αλλά και την απώλεια της μητέρας του Γιώργου Αγγελόπουυλου.
«Ήταν μια δύσκολη περίοδος, με συναισθηματικές διακυμάνσεις, θετικές και αρνητικές. Ήταν και ο γάμος μας. Έγιναν όλα μαζί και προσπαθούσαμε να το διαχειριστούμε. Δεν μπορώ να σας πω για το όνομα του παιδιού, είναι κάτι στο μεταξύ μας. Αυτό που μας νοιάζει είναι να είναι υγιές», εξήγησε.
Εμείς ευχόμαστε με το καλό η έλευση του απογόνου …