Pokemon με… πολυβόλα

Pokemon με… πολυβόλα

Το “κόλλημα” των Αμερικανών με τα όπλα δεν έχει τελειωμό. Ομοίως και η βλακεία κάποιων.

Η αστυνομία της Βοστώνης συνέλλαβε δύο 0προφανώς όχι και πολύ έξυπνους- τύπους οι οποίοι επιχείρησαν να εισέλθουν με οπλισμό κομάντο στο… παγκόσμιο πρωτάθλημα Pokemon. Ναι υπάρχει και τέτοιο  και μεταξύ μας είναι δύσκολο να καταλάβεις τι από τα δύο είναι πιο χαζό.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Ο 27χρονος Τζέϊμς Στάμπο και ο 18χρονος Κέβιν Νόρτον από την μαγευτική Άϊοβα όχι μόνο αποφάσισαν να αιματοκυλίσουν το πρωτάθλημα αλλά είχαν την εξυπνάδα να το διαφημίσουν και στα social media.

Οι υπεύθυνοι της διοργάνωσης είχαν πάρει τα μέτρα τους μετά τις δημόσιες απειλές και όταν οι επίδοξοι Ράμπο εισέβαλαν στο χώρο του πρωταθλήματος κατέληξαν με βραχιόλια στα χέρια και μπόλικες κατηγορίες στην πλάτη. Κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου των δύο μπούφων η αστυνομία βρήκε ολόκληρο οπλοστάσιο στο πορτ μπαγκάζ και μεγάλωσε τις σε βάρος τους κατηγορίες.

Οι δύο πανίβλακες είχαν φτιάξει και γκρουπ στο facebook με την επωνυμία `Ομάδα Χάους του Πόκεμον” και πόζαραν με διάφορα πολυβόλα και πυροβόλα όπλα. Μάλιστα την Πέμπτη ο Στάμπο “πόσταρε” φωτογραφία με δύο πολυβόλα στο αυτοκίνητο και την λεζάντα `Βοστώνη ερχόμαστε”. Και μετά απορούσε πως τον έπιασαν…  

Σχετικά άρθρα