Στη Νέα Δημοκρατία προσχώρησε ο Χάρης Θεοχάρης

Στη Νέα Δημοκρατία προσχώρησε ο Χάρης Θεοχάρης

«Αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του Κυριάκου Μητσοτάκη προς τις κεντρώες δυνάμεις και να συστρατευτώ στον αγώνα του» δήλωσε ο κ. Θεοχάρης

Η Νέα Δημοκρατία ανακοίνωσε την ένταξη του βουλευτή κ. Χάρη Θεοχάρη στην Κοινοβουλευτική της Ομάδα. Ο κ. Κυρ. Μητσοτάκης συναντήθηκε σήμερα μαζί του και συζήτησαν τις πολιτικές εξελίξεις μετά και τις δηλώσεις του κ. Θεοχάρη ότι οι απόψεις του ταυτίζονται με αυτές του προέδρου της Νέας Δημοκρατία τόσο για την ανάταξη της οικονομίας, όσο και για την ανάγκη συγκρότησης ενός μεγάλου μεταρρυθμιστικού μετώπου.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Μετά τη συνάντησή του με τον κ. Μητσοτάκη ο κ. Θεοχάρης έκανε την εξής δήλωση:

«Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να κλείσουμε οριστικά το κεφάλαιο της κρίσης και να μπούμε στο δρόμο της σταθερότητας, και της ανάπτυξης. Στόχος που απαιτεί ευρύτερες συναινέσεις, στρατηγικό σχέδιο και διαχειριστική επάρκεια. Στόχος που απαιτεί ενότητα όλων των φιλελεύθερων, φιλοευρωπαϊκών, μεταρρυθμιστικών δυνάμεων του τόπου. 

Στο πλαίσιο αυτό αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη προς τις κεντρώες δυνάμεις και να συστρατευτώ στον αγώνα του. Και καλώ όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες να συνδράμουν ενεργά στο άνοιγμα μιας νέας σελίδας για την πρόοδο και την ευημερία της χώρας και των πολιτών της».

Σχετικά άρθρα