Τρία νέα μουσεία θα αποκτήσει το Κατάρ

Τρία νέα μουσεία θα αποκτήσει το Κατάρ

Την υπογραφή των αρχιτεκτονικών γραφείων Herzog & de Meuron, OMA και Εlemental θα έχουν τα τρία νέα μουσεία στη Ντόχα.

Παρόλο που δέχεται τα πυρά του κόσμου μετά την αποκάλυψη των σοκαριστικών στοιχείων για το θάνατο χιλιάδων εργατών στα έργα του Μουντιάλ, το Κατάρ συνεχίζει να επενδύει, αυτή την φορά στην τέχνη, ανακοινώνοντας τη δημιουργία τριών νέων μουσείων.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Όπως και το νέο Εθνικό Μουσείο του Κατάρ, δια χειρός Jean Nouvel, που εγκαινιάστηκε το 2019, τα νέα μουσεία θα έχουν την υπογραφή λαμπρών αρχιτεκτονικών γραφείων. Το Mουσείο Lusail που σκοπεύει να στεγάσει «την πιο εκτεταμένη συλλογή Οριενταλισμού που θα αποτελείται από έργα ζωγραφικής, σχέδια, φωτογραφίες, γλυπτά και σπάνια κείμενα», θα σχεδιαστεί από τους Herzog & de Meuron. Το αρχιτεκτονικό γραφείο του Rem Koolhaas, OMA, θα αναλάβει τον σχεδιασμό του Qatar Auto Museum, το οποίο χαρτογραφεί «την εξέλιξη του αυτοκινήτου από την εφεύρεσή του μέχρι σήμερα και πώς έχει επηρεάσει τον πολιτισμό του Κατάρ». Τέλος, το εικονιζόμενο Art Mill, θα έχει την υπογραφή του χιλιανού αρχιτεκτονικού γραφείου Elemental. Πρόκειται για την μετατροπή ενός παλιού βιομηχανικού κτιρίου – ενός μύλου αλευριού – σε χώρο τέχνης και πολιτισμού. Ο βραβευμένος με Pritzker Prize αρχιτέκτονας της Elemental, Alejandro Aravena, δηλώνει: «Το Αrt Mill δεν θα είναι απλώς ένα εμβληματικό κτίριο στην παραλιακή προμενάντ της Ντόχα, αλλά μια ευκαιρία για τη συνάντηση νέων designer, καλλιτεχνών και τεχνιτών».

Σχετικά άρθρα