Καφές |  Γιατί δεν πρέπει να πίνουμε πριν τις 9.30 το πρωί

Καφές | Γιατί δεν πρέπει να πίνουμε πριν τις 9.30 το πρωί

Ο καφές είναι το αγαπημένο ρόφημα όλων μόλις ξυπνήσουν το πρωί… Πρέπει όμως να πίνουν ό,τι ώρα κι να ξυπνήσουν; Όχι είναι η απάντηση.

Ερευνητές ανακάλυψαν πως δεν είναι καλό να πίνουμε καφέ πριν από τις 9:30 το πρωί κι αυτό γιατί ο καφές εκείνη την ώρα κάνει κάτι πολύ κακό στον οργανισμό μας.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Ο λόγος είναι κάπως παράξενος αλλά που τελικά θα επηρεάσει ολόκληρη τη μέρα μας αν τελικά υποπέσουμε στον πειρασμό να πιούμε καφέ πριν από τις 9:30 το πρωί.

Καφές: Ποτέ πριν από τις 9.30 το πρωί

Σύμφωνα με το Time, η κατανάλωση καφέ πριν τις 9:30 το πρωί δημιουργεί… άγχος στο σώμα! Κι αυτό γιατί η κορτιζόλη… η ορμόνη του άγχους, είναι υψηλότερη από τις 8 π.μ. έως τις 9 π.μ.

via healthview.gr

Σχετικά άρθρα