Όποιος μιλάει για επιστροφή…
Το ξέρατε ότι τη βδομάδα μετά το Πάσχα ήταν έθιμο να έχουμε αργία;
Το ξέρατε ότι τη βδομάδα μετά το Πάσχα ήταν έθιμο να έχουμε αργία;
Και ξαφνικά Δευτέρα του Πάσχα. Αυλαία.
Ανέκαθεν για την ελληνική τηλεόραση η Μεγάλη Εβδομάδα ήταν πρόβλημα.
Κάθε χρονιά τέτοια εποχή ακολουθούμε μια τελετουργία: πρώτα ρωτάμε «φέτος πότε πέφτει το Πάσχα;» και μετά «τι καιρό θα κάνει».
Για να κάνεις σήμερα προβλέψεις χρειάζεσαι να έχεις χρονομηχανή και να μπορείς να πεταχτείς στο μέλλον.
Το πιο βασικό είναι να δίνεις το παρών στην κηδεία όταν αληθινά θες να συμμετέχεις σε μια στιγμή αποχαιρετισμού.
Έφυγα απ’ το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ με την ίδια απορία που έχω εδώ και χρόνια: πως δεν καταλαβαίνει ότι για να το ψηφίσουν χρειάζεται να τραβήξει την προσοχή με προγραμματικές δεσμεύσεις.
Οι εντάσεις αν μη τι άλλο θα θυμίσουν στον κόσμο ότι γίνεται συνέδριο.
Αρκεί να δείτε τι έχει συμβεί παγκοσμιως και διαχρονικά τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Ξαναείδα τον «Παπαφλέσσα» έχοντας δει πρόσφατα τον «Καποδίστρια» και αισθάνομαι υποχρεωμένος να απολογηθώ.