Ποιο είναι το τελευταίο μέρος στη Γη που ανακαλύφθηκε από τον άνθρωπο

Ποιο είναι το τελευταίο μέρος στη Γη που ανακαλύφθηκε από τον άνθρωπο

Έχει πραγματικά ενδιαφέρον να μάθουμε πώς οι άνθρωποι ανακάλυψαν όλα αυτά μέρη πάνω στη Γη και με ποια σειρά τα βρήκαν

Για παράδειγμα είναι εκπληκτικό το πώς βρέθηκαν οι άνθρωποι στην Βόρεια Αμερική πριν πάνε στην Πορτογαλία ή πώς πήγαν στην Αγγλία πριν πάνε στη Γαλλία.

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Το νέο βίντεο, του Real Life Lore πηγαίνει πίσω στο χρόνο σε ένα χάρτη για να δείξει ποια μέρη ανακάλυψαν οι άνθρωποι για να φτάσουν τελικά στο τελευταίο μέρος το οποίο ανακάλυψαν πάνω στη Γη. Πολλές από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις στη Γη συνέβησαν την Εποχή της εξερεύνησης που χρονολογείται γύρω στο 1400 .Τότε ανακαλύφθηκαν πάρα πολλά νησιά κάτι που φαίνεται λογικό καθώς θα έπρεπε να περπατήσει κανείς για να βρει μεγάλες ηπείρους, αλλά χρειάζονταν και πλοία για να ανακαλυφθούν τα μικροσκοπικά αυτά νησιά στον ωκεανό.

Έκπληξη ωστόσο προκαλεί το πόσο αργά ανακάλυψαν τη Νέα Ζηλανδία (1250-1300 μ.Χ.) και τη Μαδαγασκάρη (500 μ.Χ.) αν αναλογιστεί κανείς το πόσο κοντά είναι στην Αυστραλία και την Αφρική (όπου οι άνθρωποι ζούσαν εκεί από το 195.000 π.Χ.). Αν και φαίνεται αδύνατο, το τελευταίο μέρος στη Γη που ανακαλύφθηκε από τον άνθρωπο είναι η Ανταρκτική. Αυτό το τεράστιο νησί από πάγο, το οποίο είναι μεγαλύτερο από την Ευρώπη και την Αυστραλία ανακαλύφθηκε το 1895 μ.Χ.. Και πραγματικά μας κάνει και αναρωτιόμαστε. Γιατί μας πήρε τόσο καιρό;

Σχετικά άρθρα