Η γκαλερί Δύο Χωριά μετακομίζει στην Ακρόπολη

Η γκαλερί Δύο Χωριά μετακομίζει στην Ακρόπολη

Ο νέος εκθεσιακός χώρος ανοίγει στις 18 Ιουνίου, με την ομαδική έκθεση “After Hope”.

Η γκαλερί Δύο Χωριά ιδρύθηκε το 2018 από την ιστορικό τέχνης και επιμελήτρια εκθέσεων Μαρίνα Βρανοπούλου, με στόχο να αποτελέσει έναν χώρο με ελληνικές ρίζες και διεθνείς προδιαγραφές, που συσπειρώνει καλλιτέχνες και κοινό. Το όνομα της γκαλερί είναι εμπνευσμένο από τη μονογραφία του αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη «Δύο “χωριά” απ` τη Μύκονο».

Δες περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις
Πρόσθεσε το ΚΛΙΚ στη Google

Όλα ξεκίνησαν το 2015 ως μία πλατφόρμα τέχνης στη Μύκονο και τη Δήλο, με ένα πρόγραμμα φιλοξενίας που κάλεσε καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο να ζήσουν και να δημιουργήσουν στα δύο νησιά των Κυκλάδων.  Σήμερα, επτά χρόνια από την ίδρυσή τους, τα Δύο Χωριά μετακομίζουν στην Ακρόπολη, στη θέση μίας αστικής έπαυλης του 4ου αι. μ.Χ.. Ο νέος χώρος στεγάζεται σε ένα καινούργιο, βιομηχανικής αισθητικής κτίριο, με αρχαιοελληνικά ευρήματα στον κεντρικό εκθεσιακό όροφο και βυζαντινές ψηφίδες στην αυλή του, και απέχει μόλις δύο λεπτά από το Μουσείο της Ακρόπολης. Η γκαλερί ανοίγει τις πόρτες τις στις 18 Ιουνίου, παρουσιάζοντας την ομαδική έκθεση “After Hope” όπου συμμετέχουν οι καλλιτέχνες Χρίστος Ακορδαλίτης, Pablo Benzo, Javier Calleja, Mira Dancy, Maja Djordjevic, Hulda Guzmán, Ηλίας Καφούρος, Katelyn Ledford, Rhys Lee, Ηλιοδώρα Μαργέλλου και Τατιάνα Ζαγάρη (Pottati Pottato).

Σχετικά άρθρα